fredag 8 juli 2011

Värmeslag - JA nästan!

Mitt hjärta!!

Mallorca, 38 grader, sol och stekande hett.. Ingen hit när man är gravid!
I 1 veckas tid har vi haft kokande värme.. jag som normalt älskar värmen står faktiskt inte ut nu.
Helt galet varmt!!
Magen v. 31

Men men...
Bebisen mår bra och det är det viktigaste!
Vi har nu inrett babyrummet .. och det är nästan klart.. saknas lite smådetaljer dock...
Men säng, amningssoffa, lampa, babysitter och skötbord är fixat så..

Pratade idag med delar av Sverige, dvs min bror och hans fru. Saknar dem så mycket!
De berättade att Linn, min brors äldsta dotter redan ha
r skrivit ett brev till sin kusin!! Såå gulligt!!
Min bror blev ju pappa härförleden igen.. till en underbar liten princessa. Det var den 3.dje princessan i ledet!!
:)
Jag hoppas jag får träffa dem snart!!!

Kusinerna Lagerstedt och min älskade bror!

Ska ladda upp lite bilder tänkte jag
Hasta Luego!!!

Inga kommentarer: