onsdag 7 september 2011

40 +1

Ja mina vänner.. då sitter man här.. höggravid, i vecka 40 och fortfarande så är bebisen i magen!
Inte riktigt vad jag hade tänkt mig .. men men .. vad gör man?
Var på undersökning igår och magen hade växt 1 cm. Jag hade gått upp ett kilo så nu ligger vi på totalt 10 kilo. Helt ok tycker jag!
Hjärtljuden lät bra och bebisen är fixerad! Yiahaaaa....

Har idag varit ute o rört på mig.. allt för att det ska komma igång... Men det enda som kom igång var regnet.. fy rackarns vad det regnar!
Ingen hit..
Det är inte som på Mallorca! 26 grader varmt.

Just det .. ni som inte vet det så hyr vi ut vår lägenhet på Mallorca om det är så att någon är intresserad!
Hör bara av er till mig så löser vi det!!
Jaha .. ska man springa marathon nu så att bebisen kommer ut??
Vi får väl se..
Hasta luego




1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar......