måndag 12 september 2011

Och veckan rullar på......

Ja då sitter man här o bloggar igen.. när man trodde att man skulle ligga på sjukan..
Men bebisen har ingen plan att komma ut än! Även om dess föräldrar har det!!

Igår var det barndop i Växjö. Trodde inte jag skulle sitta på ett barndop utan mer på sjukhuset och amma min nyfödda bebis.. men icke.
Allt gick toppen och min brors 3:dje dotter blev döpt till Linnea Amanada Kristina.
Min syster sjöng så fint och själv hade jag fått i uppgift att läsa en liten dikt. Det gick också bra..
Efteråt va det fika och buffemat hemma hos bror..
Fullt hus med andra ord.. men mkt trevligt!!
Vi var hemma runt 22.00 och jag var fruktansvärt trött.. Tyckte att jag kände att det gjorde lite ont.. men.. Nej!
Sovit som en stock och jag sitter just nu och bara väntar på att målarna ska bli klara i köket.
Pappa ska få ett nytt kök och målarna kom kl. 07.00 i morse.. Zzz..
Är så trött .. och nu sitter jag bara o väntar på att de ska bli klara..

Idag ska vi på ny kontroll på MVC.. får se vad de har o säga om mig och min mage. Hoppas hon kan trycka till mig lite så att det kommer igång!
Om det är någon som har några tips på hur man får igång förlossningen så mottages detta omgående!!!

Nu ska vi se om jag kan få i mig lite frukost.. då målarna har ockuperat köket!
Kram på er så länge!



Inga kommentarer: