tisdag 13 september 2011

v. 41

Jaha då har man passerat v.41..
Undrar när den ska ploppa ut? Var på kontroll igår och allt såg bra ut. Det visade sig att mitt bäcken är brett och barnmorskan kunde fortfarande rucka på bebisens huvud. Men inget som var farligt... snarare bra för då har jag ju gott om plats!
2 kilo mer kunde jag lägga till på min meritlista.. 12 kilo nu.. phu.. om den inte kommer ut nu.. så kommer Videomix får fler besök än vanligt.. :) Och kilona kommer öka :(

Vet inte riktigt vad jag skulle kunna hitta på en dag som denna. Regnet öser ner och det blåser så man har ingen lust att gå ut.

Jag har dubbelkollat min väska för BB hundra gånger bara för att se så allt är med.. o jovisst är allt med!
- Barnkläder
- Mammakläder
- Napp
- Nalle
- Filt
- Toalettartiklar
Är det nått mer man ska ha med sig som jag glömt?? Nä tror ej det.

Allt här hemma är fixat också..
- Vagga
- Barnvagn
- Bilstol
- Skötbord
- Amningskudde
- Barnkläder
- Blöjor
- Olja
- Salvor
- Våtservetter
- Handdukar
- Badbalja
- Underlägg till skötbord





Tja.. allt är ju klart .. så jag får väl försöka hitta på nått annat.. Någon som har nått förslag??
Bakat har jag också gjort.. i fall man får gäster när bebisen är född. ( vilket jag hoppas )

Lägger upp lite bilder här..
Hej hej ..



Inga kommentarer: