måndag 12 augusti 2013

Monday is almost over

Jahaja, då är dagen över äntligen .. (snart)
Snart får jag vakna upp till tisdagen den 13/8 och det kommer bli så spännande.. Som vi har längtat för att se vad som befinner sig i min mage.
Kille eller tjej, i morgon vet vi!!!!
Huvudsakligen är att det är ett friskt barn såkart..

Idag på jobbet har vi jobbat med Målskrivning.. En hel dag.. och hjärnan gick på helvarv.. Ganska mör i huvudet faktiskt..

Just nu sträcker jag ut på sängen medans Iris och Micheal lagar afrikansk mat .. Jag är dock inte vidare hungrig på kvällarna men äta bör man..

Ohh ni fattar ej hur nyfiken jag är!!!!
Shit.. om mindre än 24 timmar vet vi...


Tjing pling...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande

mickas blogg sa...

Shit vad kul... kan nästan känna pirret i magen själv :-)