lördag 14 december 2013

Hoppsan!

Ja mina vänner !
Jag vet att jag är så usel på att skriva. Denna gången är min ursäkt att jag har varit helt ur balans. Mkt på jobbet och dessutom har min graviditet tagit musten ur mig.
Jag har varit hemma och sjuk i omgångar av olika skäl..
Men..
Just nu befinner jag mig i vecka 35.. Alltså endast 5 veckor kvar.. Fast jag tror att det kommer bli tidigare bebis än den 22 januari.
Vad tror ni??

Mina planeringar går just nu i följande banor:
- ta fram alla bebissaker
- packa sjukhusväskan
- handla in lite nytt till minibebis
- bädda babysäng

Det är så mysigt att gå omkring o fixa för vår nästa familjemedlem..
Jag kunde faktiskt inte hålla mig häromdagen utan köpte en ny sparkdräkt till bebisen..
Newbies egen kanindräkt..Offwhite Sparkdräkt, Vit finstickad sparkdräkt med kanin...
Fast det finns ju såå fina saker!!!!!!
Jag har en liten önskelista som jag ska slinka under Micheals kudde någon dag. Se nedan!!!







1 kommentar:

Kathleen sa...

Gud va kul att den snart kommer! :) sådana Babynest gör min svägerska ! jätte fina! gå in på hennes blogg och kolla domkallarhennetess.blogg.se :)