lördag 30 april 2011

Uppe med tuppen!

Godmorgon härliga lördag!

Eller..?? Här på Mallorca har vi idag grått, trist, regn och blåst..
Ingen höjdare kan jag säga då huvudvärken har smugit sig på under natten.
Vanligtvis brukar jag köra Micheal till jobbet på morgonen så jag kan ha bilen under dagen, men idag blev fallet ej så. Jag fick däremot frukost på sängen vilket bestod av toast, jordgubbar och kaffe + paracetamol. Han är en klippa min man!!!!

Paracetamol är det enda jag får ta för min migrän/huvudvärk nu under graviditeten. Vilket i sig är en plåga då den knappt hjälper. Doktorn säger; det är BARA till att vila så ska du se att huvudvärken släpper. Lätt att säga till en person som har haft svår migrän i snart 28 år och som normalt tar injektion i benet för att värken ska släppa... Inte OK!!!

Måste bara berätta att bebisen känner så väl igen Micheals röst när han pratar med den eller med mig. Så fort han börjar prata så snurrar den runt i magen!!
Nu är den vaken så jag antar att den hörde när Micheal pussade magen innan han gick till jobbet!
Mysigt!!

Kanske det är dax för frukost nr 2 snart..
Hasta luego ....
v. 21 + 4 dagar

Inga kommentarer: