lördag 9 juli 2011

Hormoner - Grrrrrr


Ja va ska man säga..
Hormonerna har INTE visat sig från sin bästa sida idag direkt.. fyy va jag har gråtit o gråtit o gråtit..
Efter att Micheal hade åkt så gick jag och la mig en stund..
En lång stund blev det.. 3 timmar
Stackars Micheal som bara ser mig gråta. Han förstår att det är hormonerna men ändå..
Fy jag känner mig verkligen som en lipsill...
Usch..
Men jag antar att detta är normalt. Vart jag än läser så står det att man kan bli lite extra känslig när man är gravid.. får väl lita på detta då..
Hur som helst så e det inte kul att vara ledsen för ingenting!
Hasta luego!!

1 kommentar:

Evie sa...

men lilla gumman då :( det va ju tråkigt att höra att hormonerna bara gör att du gråter :(
Hoppas att det är bättre nu och du faktiskt kan njuta lite också. Saknar dig gumman!!! <3