onsdag 10 augusti 2011

4 veckor kvar!

Hej och Hallå!!
Ja då börjar vi nedräkningen.. Bara 4 veckor kvar
Sen sist har det hänt lite grann.. Vi har varit på semester i Sverige i 2 veckor.. och så har vi hunnit hem och måla om lägenheten för att nu så befinner vi oss i Sverige igen!
Vi har bestämt oss för att föda här och det känns tryggt..
Vi hann med en undersökning innan vi kom hit och då vägde bebisen 1768 gram och mådde jättebra.
Jag har fortfarande inte gått upp så mkt.. sammanlagt 7.5 kilo.
I fredags körde vi genom Europa.. En resa som hette duga.
Vi tog båten från Mallorca till Barcelona.. men det va knappt att vi fick följa med då man tydligen inte fick åka båt som höggravid.. men men.. hur som helst så slutade det med att vi fick första klass kabin med sov hytt
LYX!!!
Väl framme i Barcelona bar det av till Frankrike.. Fy vad trist det är att köra i Frankrike.. URK!!
På lördag kväll kom vi till Frankfurt i Tyskland. Där skulle vi hälsa på M:s bror.. Lillebror. Han visste inte att vi skulle komma så han blev ganska förvånad.
Där hamnade vi på en afrikansk fest.. Kul kul.. men vädret va ingen hit!
Dagen därpå åkte vi vidare till bror nr 2 som bor utanför Hannover.. Han visste inte heller att vi skulle komma så det blev oxå en surprise.
Det var verkligen kul att få träffa bröderna..
Resan fortsatte och i måndags kväll anlände vi till Halmstad där vi nu befinner oss!
Vi ska hitta lägenhet men just nu bor vi hos pappa..
Bebisen sparkar och donar i magen.. så jag tror att den vill komma ut snart,,
Men den får dock vänta lite :)
Jag mår toppen men börjar känna av lite i bäckenet.. Normalt antar jag!!

Hej på en stund!!

1 kommentar:

Evie sa...

ojoj det va inte illa med allt som hänt :) tur att ni kom med båten men inte visste jag att man inte fick åka båt som höggravid men man ska ju alltid lära sig något nytt :)
Synd att man inte va i barcelona när ni va där men antar att det bara va att köra direkt. Kul med överraskningar :)
men gud va härligt med en sådan resa genom europa det är något jag verkligen velat göra :)
Jasså ni letar lägenhet det va något nytt för mig men vad skönt att inte behöva bo hos pappa hela tiden. Ta nu hand om dig så får vi höras snart!!! Hälsa michael och bebisen <3