torsdag 20 oktober 2011

My big girl!


Jaha då har vi varit på ny kontroll på BVC, och min lilla Iris väger nu 4830 gram och är 58cm lång. Allt gick bra men Iris gillar ej när man lägger henne på skötbordet. :) Hon skriker så hon knappt får luft. Lilla snuttan.

Idag var mormor och hälsade på, Iris passade på att göra det stora behovet så vi fick bada henne ;) vilket mormor tyckte va roligt. Jag har ju berättat hur krullhårig Iris blir när hon får vatten i håret, och nu fick mormor se det med egna ögon.
Hon var även väldigt imponerad av hur mkt Iris njuter av att bada. Hon ligger i badet som en liten drottning som sitter på sin tron :)
Nu snusar lillan på mitt bröst och det är så mysigt!
Jag är så kär i min egen lilla dotter!!
Hon är mitt allt!!!!



1 kommentar:

Dina sa...

Sööta sofieee!
Kolla din hotmail har mailat dig däär fööör längee sedaan och även idaaag!
God Jul önskar jag din lilla familj!
Puss&Kram Dina!!