onsdag 19 oktober 2011

Stora tjejen!


Hej!
Nu är det 1 månad sen mitt lilla charmtroll kom till världen! Hon mår som en liten princessa och njuter av mammas o pappas uppmärksamhet!
Hon väger i nu läget runt 4600 gram och är 57 cm lång. Det var hon förra veckan i alla fall då vi var på kontroll så jag antar att det har gått upp lite nu. I morgon ska vi på en ny undersökning på BVC så då får vi reda på det.

Allt är bara fint med oss. Jag börja repa mig nu efter operation och infektion. Lillan mår toppen men har lite ont av magknip emellanåt. Vi har köpt magdroppar så vi får se om de fungerar.
Hon är en riktig liten "knäbebis" som gillar när man bär henne eller sitter med henne i famnen!
Att ligga själv är ingen hit! En liten stund går bra men annars är det sällskap som står högst på listan tillsammans med mat.
Amningen går toppen och det känns som om jag har mat till ett helt företag.

Idag var vi på familjerätten och skulle signera papper så att Micheal är pappa till Iris.
Vi fick göra DNA test, munskrap, utfrågning och sen fylla i papper. Svaret får vi om 10 dagar. Inte för att det finns några tveksamheter i att Micheal inte skulle vara pappa, men det är deras rutiner.
Lilla Iris var så duktigt även om hon inte tycket det va så trevligt att få en sticka snurrad i munnen.

Nu måste jag avrunda!
Hasta luego!


Inga kommentarer: