fredag 6 april 2012

Lângfredag..

Ja men godmorgon allihop.. Idag var vi vakna kl. 04.30 wihooo.. ( eller inte )
Min söta lilla busunge hade ingen plan pâ att sova.. Men efter 2 timmars lek somnade hon äntligen om.. sov 1 timma.. Nu sitter vi här.. Iris spelar piano.. ja ett leksakspiano.. sàklart.. Jag dricker ett välbehövligt kaffe..
Igàr vart det högmässa i Maria Kyrkan.. och dà jag är med i kör sâ var det uppträde där igàr.. pà högmässan.. Trevligt.. men lite läskigt..
Jag vet att senast jag var pà högmässa var nog när jag konfirmerades.. Men det var vackert.. men ursäkta mig nu alla som kanske är lite mer religiösa än mig nu.. Men det kändes som om det var som en liten sekt.. och jag var som ett litet barn som stod utanför och tittade pà och tänkte..
Men det var vackert!

Idag vankas det pâskstädning och fixa i ordning till vâr minifirande av pàskafton ikväll.. dà Micheal jobbar hela helgen..
Iris ska fâ sitt första pàskägg och det är inte godis i kan jag lova.. Vi ska ha en mysmiddag och sen ska vi bara koppla av..
I morgon bär det hem till far pâ middag och pà pàskdagen till mor..
Nu vill Iris gosa lite sâ det är bäst att ställa undan tangentbordet!!

Hej sà länge

Inga kommentarer: