onsdag 4 april 2012

Soffläge...

Hej o hâ igen..
Jag känner att jag kommit in i ett stim med att skriva.. Vet ju dock inte om det är nâgon som läser.. sâ ni som läser om det finns nâgon.. Kan ni inte posta en kommentar bara för att se om jag har nâgra läsare.. Det kan ju vara kul!!



Man kanske sitter och skriver för tomma ögon.. vad vet jag!!
Ja ja.. jag fâr ta vara pâ stunderna dâ jag fâr mina skrivattacker....

Godis???
Nä just det.. jag hade inte det hemma nä.. Annars hade det varit gott till teet...
Ja ja..
Hasta hora mis amigos!!!

4 kommentarer:

Evelina sa...

Ja jag är här men det vet du ju redan :) jag brukar också fundera på om det är någon som läste min blogg kanske är därför jag inte har den skrivarglöden längre :(
Fortsätt skriva så fortsätter jag läsa :)

Annica sa...

Kul att du e igång med bloggen igen! Så härligt att se alla bilder på Iris, hon e så underbart söt.
Bilden på påskägget gjorde mig väääldigt godissugen så jag får kanske göra ett undantag i påsk och käka lite fast jag egentligen har slutat.
Blog on och Glad Påsk!
Kram!

Anonym sa...

Vi håller koll på dig...

Mitt liv som mamma! sa...

Vad trevligt.. men vem e du?? Det stâr Anonym....