torsdag 10 januari 2013

New year!!!!

Hej alla och Gott nytt år!!!

Ja jag har sagt det förr.. men jag ska bli bättre med mitt bloggande..
Tiden springer ju bara iväg så fort o vips så har den där dagen gått
Men men.. Nu tar vi nya tag!!!

Förra terminen var ganska stressig för mig och jag hade tappat lusten för att göra det mesta utanför skola och hemmet...
Nu mår jag bättre och jag trivs med mig själv just nu.. det är ju alltid bra
Iris växer och blir stor.. Hon pratar en massa nu och här är några ord som hon säger:
* hej ( med olika röst läten beroende på vilket humör hon är på )
* mamma
* dadda
* tol ( stol )
* bada
* mer
* äta
* mat
* ocka ( docka )
* nana ( sova )
* skål
* 1 2 3 ( hon har lärt sig räkna )
m.m ....

Hon är helt underbar och jag älskar henne så.. Hon utvecklas så snabbt och bra.. Men det går för fort!!! Ibland vill jag bara stanna tiden..
Kan inte fatta att 15 månader gått så fort..
Ja jag ska göra ett nytt försök med min blogg så får vi se vad som händer.. men ni som läser får gärna lämna en kommentar..
Kram o hej på dej!

1 kommentar:

Evie sa...

Kul att du är tillbaka :) du vet att jag alltid läser och ser verkligen fram emot att du tar nya tag igen så jag borta på andra kanten kan följa Iris och er lilla familj :) Saknar er massor!!!