torsdag 10 januari 2013

Vardagslyx!!

Ja ikväll har jag varit på fotvård... vilket verkligen behövdes.. 1,5 timma spenderas på mina fötter.. men ack så skönt det var..
Då jag för någon månads sen fick reda på hatt jag har psoriasis med förmycket hud på fötterna var det bara att boka en tid..
And it was sooo nice...
Skönt att få bli omhändertagen lite grann.. Micheal är väldigt bra på att ta hand om mig men fötterna behövde få sig en omgång..
Hela behandlingen avslutades med en grymt skön massage. jag somnade nästan!!
Efteråt kändes det som att gå på moln... underbart att få bort alla hårda bitar på fötterna...

Nu ligger jag i sängen o njuter.. lillan sover.. i SIN säng.. wihoooo... får se hur länge det varar... Jag älskar min trollunge mer än något.. men det är synd att säga att jag sover bra på nätterna när Iris sover bredvid..
Nu säger jag godnatt
Chip chop..

Inga kommentarer: