fredag 11 januari 2013

WOW

WOW!!!

Ja nu har 83 personer läst min blogg på 1 dag..
Det var inte illa..så jag har i alla fall några läsare därute.  :)

Idag är det fredag och det är nästan helg.. gud så skönt.. Det innebär dock en fix och trix hemma.. Bla måla om och sätta upp nya tv:n.
Kanske man skulle ta en sväng på stan o se om man hittar nått för presentkortet man fick i jul.. Tja kanske!!

Lillan är så rolig.. Igår hade jag varit på fotvård och allt vad det innebar.. Men jag fick mina nagla målade i rött.. väldigt snyggt btw.. men Iris tyckte det var jättekonstigt att se tånaglar med röd färg..
Hon gick runt o pekade på foten och gjorde ett mindre argt ljud ifrån sig .. som om det inte skulle vara där...
Gullunge!!!!

Nu ska jag kila på lunch efter 1,5 timma planering!! Love it!! Its friday!!!

Hej så länge!




1 kommentar:

Anonym sa...

oj oj oj skulle vilja suga på dessa o sen uppåt grrrrrrr