tisdag 2 juli 2013

Godkväll

Hejsan...
Sitter just nu o skriver medan Micheal och Iris gossar i soffan.. Underbart att se dem ha så mysigt tillsammans!!! Mina älsklingar!!!!

Från en sak till en annan!!!
Blir såå förbannad.. Hade bilen på verkstad för 1,5 vecka sen.. på service och byte av bromsklossar .. Nu upptäcker vi att det tjuter när vi saktar ner farten.. Då säger bilverkstaden att ja det måste vi nog fixa.. 5000 kr till.. Kunde de inte ha kollat eller observerat det tidigare???? Garanti???
Blir såå frustrerad!!!!!

Idag hade jag Mia på besök och herregud vad jag saknat dessa tjejdagar som vi hade idag..
Bara ta det lugnt och prata prata prata!!!! Me like!!!!
Tack för en härlig dag!!!

Dessutom fick jag sålt en bokhylla idag på loppis!!
Det går bra nu!!!!

Nähe ska man ta tag i min nya bok som kom till mina ägor igår!!!!!??

Mari Jungstedt it is!!!!!!!





Inga kommentarer: