tisdag 2 juli 2013

Tidiga mornar..

Fattar inte varför det ska vara så svårt och sova?
Klockan 05,45 vaknade jag idag.. Halllllååååååååååååå......
Jag har sommarlov !!!
Man ska vila ut och njuta då.. jag njuter inte av att inte kunna sova vidare efter kl. 06.00
Fiffifluran sover som en stock så det är inte hon som väcker mig..
Kanske är nått annat!!??

Jaja.. Skitväder är det oxå..  Regn och regn och åter regn.
Tur man har välfyllda dagar så man inte blir sysslolös. Iris har haft besök av Tilda och jag och Anna fick umgås och snacka lite skit.
Idag kommer Mia och Jill hit .. Det var alldeles för längesen nu.. De har varit på semester och njutit av solen.... Hoppas hon tar med sig lite solbränna hit!!
:)
I morgon kommer Maria och Ebba hit. Maria har en flicka som är 1 år äldre än Iris och Iris brukar få en massa kläder av Ebba.. Gillar vi starkt!!

I helgen var vi i Malmö och besökte Annica och Samuel.
Supertrevligt men synd på vädret d¨vi hade regn från det att vi kom ner till att vi körde hem.. Tur att sällskapet var Toppen så man inte tänkte på vädret så mkt.
Vi besökte en lekplats som var 300 kvm. Grymt stor och rolig.

Hej på en stund.....

Inga kommentarer: