fredag 9 augusti 2013

Härliga fredag kväll..

Oh vad det är skönt att vi fått in rutin nu vid nattningsdax.
Jag har, som många vet, ammat ganska länge då Iris varken har tagit napp, välling eller gröt. Men bara förra veckan började jag vänja henne vid att inte "snutta" inför nattningen och det har bara gått strålande.....
Klart hon försöker och vill ha snutt men ett nej köper hon och kan gå och lägga sig. Innan har inte Pappa kunnat lägga då hon hela tiden velat snutta men nu har hon kommit in i rutin att vem som kan lägga henne och det funkar KANON!!!!
Dessutom sover on hela natten i sin "säng". Hon kommer runt 06.00 och vill ligga och mysa.. och det är helt ok för mig, då hon tidigare har velat ligga mellan mig och Micheal!!!!

Nu kan även jag få lite lugna kvällar med att göra ingenting med min koppp te.
Lovely!!!!!



Inga kommentarer: