söndag 11 augusti 2013

Helgen...

Tja..
Då va den här helgen över.. Den har varit ganska seg och tråkig faktiskt. Dock fick vi fikabesök idag söndag av Fam. Jörgensen.
Micheal hade fotat Kathleen vid studentbalen och de ville komma och hämta fotona. Trevligt!
För övrigt har det varit ganska tråkig helg. I fredags satt jag o kollade tv medans Micheal fixade med lite grejer. I lördags satt jag själv då Micheal va hos en kompis.För övrigt har jag städat, städat, städat, lagat mat, lagat mat...

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi vet vad som döljer sig i min lilla mage.
På tisdag ska vi göra ultraljudet och även då få reda på vad det är!

Jag ser fram emot jobbet i morgon faktiskt.. ska bli skönt att ställa i ordning och fixa till inför skolstarten.
Dock lär det bli en mötesdag kan jag tänka men det gör inget då vi är ett härligt arbetsgäng!!

Tjing pling

Inga kommentarer: