fredag 11 oktober 2013

Fredag!!

Hej igen
Ja då vart det fredag och snart är denna dagen slut..
Har hunnit med en hel del..
Först hade jag ett besök på MVC och det gick toppen. Lite blodprov och bebischeck!!
Hjärtat slår fint.. 146 slag och det var helt normalt sa hon! Jag hade gått upp 5 kilo och det var ju toppen!! Trodde jag hade dragit på mig mer.. men icke!! Dock har jag dåligt blodsocker och behöver äta mer emellan måltiderna!

Efter det blev det en frukost i stan med lillsyrran..  Vi gick en sväng på stan och sen drog jag mig hemåt.. Iris somnade gott i vagnen och jag la mig för att kolla lite Greys Anatomy. Därefter vart det dags att hänga upp min lampa..
Jag kan säga att för att vara första gången jag gör en sån lampa blev jag faktiskt nöjd!!
Det lär bli fler!!!



Inga kommentarer: