lördag 12 oktober 2013

Sova?? Vad är det??

Inatt har det varit en skitnatt.. Jag har inte kunnat sova en blund.. Somnade med lillan när hon skulle sova. Vaknade av att Micheal gick o la sig så jag gick upp och la mig oxå.
Efter ett tag kom Iris instapplande och skulle sova hos mig. Mycket bök och stonk blev det då hon vill ha hela sängen för sig själv.. så beslöt jag mig för att lägga mig i hennes säng..
För hård!
Jag har ju ont i mina fogar och kan ej ligga på sidan i hennes säng.. När jag hade kommit till rätta hörde jag att Iris va vaken och ropade efter mamma trots att Micheal var hos henne.. Hon blev ledsen och ville absolut till mig.. Hon traskade upp och ville sova hos mig.. vilket ledde till att jag och Iris gick in till stora sängen där Micheal låg och snusa... Men somnade lilla fröken om.. Nepp!!
Bara att å upp och göra frukost..
Just nu känner jag mig helt väck...
Snark, gäsp, snark, gäsp, zzzzzz...........

1 kommentar:

Sara sa...

Jag läser din blogg nu syster, men uppdatera meeeer ;) /Sara