fredag 26 augusti 2011

1 vecka och 4 dagar kvar


Ojoj va man kan vara nyfiken då!!
Nu är det såå nära. Jag vill bara se min lilla bebis därinne!!!!
Kan ni fatta att mina 9 månader snart har gått? Jag kan ej det!
Idag är det fredag och som vanligt blir det att ta det lugnt och njuta av ledigheten. Helgen bjuder på besök hos bror min!
Hans äldsta dotter har fyllt år och vi ska fira henne på söndag! ska bli så kul att träffa busungarna igen!! De är ju helt underbara!!
Nu är det 1 vecka och 4 dagar kvar till den stora dagen! Känns helt underbart att snart få ha min egen lilla bebis här!! Som jag har längtat!!!

Vi har varit på kontroll här i Sverige och allt är bara bra.. Magen ligger på rätt kurva och likaså bebisen. Jag hade gått upp 1,5 kilo.. så nu ligger jag på 9 kilo totalt!
Vi har varit på amningskurs och studiebesök på förlossningen!! Intressant.. Känns som om jag e redo för att bebisen ska komma nu!!!

Både jag och Micheal är så nyfikna nu!!
Kan knappt bärga mig att få se hur bebisen ser ut!!
En sak vet jag att det är en stark liten rackare därinne!! Många hårda sparkar känner jag av!!!

Hej så länge!

1 kommentar:

Mia sa...

Jag är också nyfiken, vi hörs i helgen! Kommer du ihåg för ett år sen? Då var vi lite stirriga! Kram! Mia