torsdag 12 september 2013

Deg i huvudet..?

Då mina vänner har jag precis vandrat in i vecka 22 i min graviditet..
Känner att jag mår bra i graviditeten.. ( för övrigt har jag fortfarande mitt tryck över bröstet ) men att jag är trött på kvällarna.. Men med all rätt.. bebisen växer så det knakar.. 18 veckor to go..
Mer än halvvägs. Herregud!!!
Tiden bara springer iväg..

Idag har vi suttit på föreläsning om språkutveckling.. Intressant... Men ack så trött man va efter 15.00 och så hade man 1 timme innan man skulle få gå hem..
Mycket intressanta inslag under dagen och det är verkligen mycket som man kan plocka med sig..
Fast nu känns det som om man har deg i huvudet!

När ja hämta Iris idag vart hon inte heller på bästa humör.. Hon hade trillat och slagit i kinden.. Lilla snuttan!
När vi kom hem så vet jag ej vad som hände.. Hon klev över den magiska tröskeln.. Blev skit sur och skulle inte göra nått mer än att ligga och skrika på golvet.. Kul kul..

Som tur är kommer Micheal vara hemma i tid idag då han redan var på väg hem när jag ringde han vid 16.45. Igår va han hemma 20.30 då han nu pluggar i GBG.
Det funkar men jag är helt slut på kvällarna.. SÅ det är skönt att han kommer hem i relativt god tid idag så han kan ta nattning och liknande.

Nu ska jag fixa lite käk här..
Tjing
                                                    En bild från i morse på väg till förskolan!

Inga kommentarer: