lördag 14 september 2013

Friday Im in love...

Då vart det fredag igen och den vanliga föräldradagen träder in i vanlig ordning..
Tro det eller ej men under hela dagen har jag inte haft ett litet tryck över bröstet.. alltså inte behövt ta medicin utan kunnat vara som vanligt.. UNDERBART

Idag drog jag och syrran till Ön och gick en liten promenad med lilla Fiffifluran! Underbart väder. VI passade även på att ta lite foto. Dels på Iris men också på magen och på oss själva.. Jag skulle kanske bli fotograf i mitt nästa liv för jag tycker verkligen att jag lyckades med bilderna..
Det är så roligt att kunna se bilderna i efterhand och se vilken fotogenisk liten dotter jag har.. Hon är så naturlig i bilden och det blir sååå bra!!!

När vi kom hem hade vi lite fredagsfika och vi bara mös!! Kvällen vart en städkväll med nya lakan och fixa i ordning lägenheten.. tycker inte det är kul att lägga mig när det är upp och ner..
Dessutom fixade jag med fotona lite och de blev så bra!
Här kommer ett litet smakprov!!
Ha en skön helg!!
Återkommer....









1 kommentar:

Kathleen Jörgensen sa...

Du har en underbart söt dotter och man ser ju vem hon fått det från :) <3