lördag 14 september 2013

Morning sunshine..

Ja idag var jag vaken 05.45 då Iris kom o sa att hon va hungrig.. Men som tur va tog Micheal henne då jag har sovit lika uselt som en gammal ko.
Dock kunde jag inte somna om men har legat och lyssnat på deras samtal under morgonen.. Iris försöker lära Micheal ramsan.. "Baka baka lite kaka...." Det går sådär...
Roligt roligt

Så fort Micheal gör något frågar Iris..
-Gör du Daddy??
Och han svarar och förklarar varför han gör så svarar hon med:
-Varför då gör så??
Älskade unge!

Hon är så grymt duktig på att prata.. flera långa meningar, ramsor, sånger och man förstår precis vad hon säger..
Uttalet är jättebra
Nu ska hon snart på 2års kontroll och .. tja jag vet ej riktigt vad de kollar upp men jag skulle bli mkt förvånad om hon inte gick igenom besiktningen :)




Inga kommentarer: